måndag 21 juli 2008

Tungan mot ett 9-voltsbatteri

Tog en sopplunch och en tur kring Davidshall med Ida. Inne på Chique hittade jag den galnaste tröjan! En stor orangeröd sweatshirt med pingvinärmar och en broderad japansk drake över hela framsidan och ärmarna. "Den är lite som att sätta tungan mot ett 9-voltsbatteri. Man vet att det gör ont men man kan inte låta bli att prova.", sa Ida. 
Jag var tvungen att slicka på batteriet och det gjorde inte ett dugg ont. Men crazy är den! 
Nu har jag lovat Ida en bild från varje stad på min resa med tröjan på. 

Skyller köpet lite på CSS som jag har hårdlyssnat på i veckan. Ganska knäpp video. 


2 kommentarer:

Louisa Erika sa...

En av de bästa tröjor jag sett på MKT länge! Den slår nästan mina batikade ballonghängselshorts. Tyvärr finns de inte dokumenterade...

punk in writing sa...

IIIIhhh! Ska det där kallas tröja? Hur vågade du hantera den utan handskar och skyddsglasögon?