torsdag 5 mars 2009

Hanna Fahls tetrisfilt

WOW!!!! 
Här snackar vi om ett virkningsprojekt som imponerar, stort! P3 Populärs programledare Hanna Fahl har virkat en tetrisfilt. För mig som är handarbetsnörd sedan barnsben och som dessutom än i dag lätt kan sitta fyra timmar i sträck och spela Tetris på mitt 8-bitars Nintendo är detta drömprojektet. 
Hon ska ha lagt 1 500 spänn på garn och den verkar ha tagit en dryg månad att göra. Undrar om Hanna Fahl självkör eller om hon virkar i sändning? Hon har dessutom stickat en pacmansjal
Själv har jag inte virkat på år så om jag börjar nu är jag kanske klar lagom till nästa vinter.
 
                                                                   Foto: Hanna Fahl

Men som en av kommentatorerna säger: Jägarns vad fint!


2 kommentarer:

punk in writing sa...

Nördpyssel på hög nivå. :)

Kix sa...

Oh ja!