lördag 12 april 2008

Multitaskandets moder...

...känner jag mig som i dag.
Uppdaterar pilramen för tv-krönikan samtidigt som jag väntar på att Inre befäl ska svara i telefon och säga något om de otaliga olyckor som inträffade under natten.
Kollar diskutera samtidigt som orterna trillar ut. Och nu bloggar jag lite medan det tutar i mitt headset och jag står i standby att kolla en uppgift om LKC behagar svara.
Trycker F9 och alla mina aktiva fönster flyter ut över skärmen. Inga röda TT-flashar. Har jag missat nåt annat? Har jag koll på allt?
Nu har jag iaf mättat lite nyfikenhet hos mina kära läsare som tycker att jag skriver för sällan. Själv kan jag bara tänka på nyheten att två bloggprofiler har dött av hjärtattack på kort tid.

Andas, andas...

2 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Läste de åsså å tänkte på om de e värt att skaffa ett abonemmanng till mobilen där internet e billitt e de lönt lixom?

punk in writing sa...

helt plötsligt börjar jag tänka på Ebba Gröns gamla klassiker "Vad ska du bli?"
Jag kanske ska byta jobb...