lördag 26 april 2008

Offline, not flatline

Jag lever!
Men ett tag där var jag nere för räkning (läs 37,6 graders feber i en liten sönderstressad kropp). And I´ve got news! Efter mycket om och men, tandagnissel, nästan bråk, ofrivillig akupunktur, svett, tvivel och en miljon provningar är både klänningen och sjalen klara. Nu återstår att svänga ihop en liten kuvertväska och:

köpa glansspray, vanligt spray, underkläder, matchande smink, 12 minuter i solariet, örhängen...och, vad har jag glömt? It´s hard work looking faboulous.

Bildbevis och rapporter utlovas så fort jag vaknat igen på söndag eftermiddag. Nu är det dags att gå ut på stan. Om jag får upp den tjocka svarta katten ur mitt knä vill säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge katten ofrivillig akupunktur, så ska det nog fungera. Syslöjd it is.